mandag 24. oktober 2011

snart November


Da var helgen over enda en gang , skal si ukene går fort for tiden ..hmm,  mulig det er fordi det snart er November og julen står snart og vinker på oss i døren :) hmm, hvertfall november da, den er  for meg en slik nå er det ikke lenge til jul og nå må jeg gjøre ditt og datt måned *ler*


 når jeg grubler på juleforberedelsene er det ikke bare i hjemmet mitt  et du, nei det er litt for bilen som skal ha nye dekk og felger i år ... og det er litt grubling for all veden som skal i hus og det er litt for bestilling av sylte knoker på butikken så jeg får de i lake til 1 desember osv. det er masse som faktisk skal være iorden her hos meg før advent i det hele tatt kan komme ..hmm ... enn hos deg da ?


 ikke at jeg kaver og stresser med det, tvert derimot ...jeg stor koser meg med og legge inn slike store forventinger og små oppgaver til november måned ... og årets julepakkepapir og årets til og fra lapper skal jeg lage en av dagene ...det gleder jeg meg skikkelig til også .... og når jeg gjør alt dette så tidlig så har jeg jo hele julemåneden til og bare nyte og slappe av og bare være sammen med familien min ...DET er deilig det dere :)))



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails