tirsdag 25. oktober 2011

enkelt og godt

ja når mannen er i Nordsjøen og det bare er meg og minsten hjemme så er det ganske så ofte at han bestiller bamse fiskepuddinger til middag ;)  Ja dette smaker så mye mer godt en den vanlige firkantede må vite, og da går det slik at han tar bamsene og mamma Babsy tar kantene rundt *ler*


 Jeg stikker dem da ut med en liten søt kakeform som vi egentlig bruker til jul når man lager seigemenner, men den er som sagt i ukentlig bruk her hos oss når det er bamsepuddinger som står på menyen :))



 helt enkel mat egentlig og godt er det jo også synes vi , sammen med raspede gulrøtter og poteter og smeltet smør :))  Det blir ofte slik når man jobber hele dagen i butikk og ikke er hjemme før klokken 19.30 om kveldene, da må det være både raskt og godt og lage til noe og du verden så gøy når minsten selv foreslår slike sunne gode middager :))


 ja for vi prøver og være litt sunne selv om det skal gå raskt, ikke noe pizza her i huset nei ...well selvsagt kan man ha det en lørdagskveld men slik i hverdagen prøver vi og spise fisk så ofte vi kan :))  heldigvis liker alle mine barn dette , laks og ørret er forresten noen av favorittene :))  Hvordan er det hos deg ? Blir det fisk ofte nok ?



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. I dag fikk jammen jeg også lyst på fiskepudding til middag. Godt av og til det :)
    Takk for tipset!

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  2. Sånt liker jeg!!! Takk for tipset. Utstikkerformer er et must for hver en anledning.)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails