fredag 28. oktober 2011

Babsy baby kjole

hmm , jeg satt nå her på sy rommet en dag og sydde og styrte på .... plutselig gikk jeg helt tom for ider ....det var da Babsy mannen plutselig sa< hvorfor lager du ikke søte små kjoler...hmm ... ja hvorfor ikke ??

Det var da denne lille kjolen såg dagens lys .... fri fantasi dette også ... måtte det siden jeg ikke har mønster på noen kjoler til så små barn .... og selvsagt måtte den bli litt nostalgisk den også *ler*

 masse søte engelske blonder måtte den også få .... det er liksom slik med meg at skal jeg lage barnekjoler , skal de overøses med blonder .... hmm, blondemani, ja men det har jeg jo innrømmet for lenge siden det ;)



 tror jeg skal prøve meg på en med lange ermer også .... var jo både lett og gøy og lage den der så hvorfor ikke....kan ha den til dekor om jeg ikke finner ut at noen skal få den i gave da.... mange som venter små rundt meg for tiden så hvem vet ;)



 og joda den har fått blondesløyfe i bake også *ler*  tror alle mine sydde barnekjoler har fått det .... Guri meg ...hvordan skal jeg klare og lage noen uten liksom *ler enda mer*


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Åååh nydelig ,))
    Den som skulle hatt småttiser nå <3
    Ønsker deg en flott helg ,)
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Åå, den var skikkelig søt. :) Flink du er.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails