fredag 21. oktober 2011

god helg


Jeg vil med dette få ønske hver og en av dere en fantastisk flott helg :)))

Her skal man bruke helgen til og bare slappe av og ha familie tid, mulig vi finne på noe og gjøre sammen eller mulig vi bare nyter freden på hver vår koselige måte her hjemme ...tiden vil vise :))


 Fine pusen min Joey, har nå fått tilbake pelsen vi måtte barbere av han i sommer da han tovet slik .. og godt er det for nå kjenner man at det er vinter i luften her hos oss ....  nesten så jeg gleder meg til vintrene jeg ...ja snøfall og hvitte sletter ute...hmm, men ikke snømåkingen da *dåne*


 Så fiiine puse jenta vår Lizzie , hun er bare snill og god da... mammas lille sovepute dette her , hun skal ligge oppi oss hele tiden , dilter etter uansett hvor man går :))  Huner en slik pus man slipper ut oppe ved trasse døren og så piler hun rett ned på hoveddøren og vil inn ....  ha ha ...sofagris , er vel egentlig det hun er :)


 Se hvor flott de herlige dronning Ingrid blomstene mine er blitt nå, og jeg som trodde jeg hadde drept dem i regnet ute i sommer.  men neida.. nå kommer de vet du ...well, de blomstrer hvertfall villig, bare bladene ville ta seg opp også nå så var jo alt bare lykke og velstand her :)


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. God helg til deg og de flotte pusene dine ♥
    De var sååå søte;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så herlige kattepuser:). God helg til deg også:).

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails