mandag 3. oktober 2011

Babsy frokost

ha ha ha , måtte bare blogge egget jeg fant i dag da jeg skulle lage meg min faste Babsy frokost *ler*  Ser jo nå når jeg sitter her at jeg skulle laget øyner på det også gitt ...men nå er det knekt og ligger godt  i magen min ..hi hi ....  men du verden så pjuskete og søtt det var  :))


 well, hva er en Babsy frokost da ? hmm, det er det jeg lager meg om morgenen det du *ler* helt enkelt men du verden så godt :)


Man starter med og sette på stekepannen med godt med margarin oppi !!

Man kutter opp to brødsiver i terninger, og legger i stekepannen når smøret freser ...

Så kutter man opp ost i terninger mens man venter på at brøder skal  trekke inn smøret på stekepannen :)

Så knuser man et / to egg over brødet og blander det godt sammen , til sist strør man osten over og lar det smelte en liten stund , samtidig som man krydrer etter smak med salt og pepper :)

 taa daa .... man tar det så på et fat og strør frisk gressløk over og så bare nyter man sin deilige Babsy frokost :)


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy 
 
 

1 kommentar:

  1. Oi oi - det var frokosten sin det :) Mine to knekkebrød med brunost, blekner ... hehe...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails