tirsdag 4. oktober 2011

ord og skrifter overalt

ville vel egentlig bare vise dere det flotte skiltet jeg har hengende her ...he he ....  men jammen meg så ser jeg at ord og tekster , ja det finnes overalt i mitt hjem nå ... og jeg liker og tro at jeg har full kontroll på det ..ehh,  ...eller er det bare sånn at man  liker og tro at det er slik ??

men det er jo koselig da men sånne små hverdags hilsener og beskjeder sånn litt overalt liksom ??


 Hmm, oppdaget helt plutselig at jeg har ufattelig mange skilter i huset mitt, kan umulig sette meg ned og blogge dem alle sammen .... men det er vel med skilter som med wallstickers ... det går i blodet ... man bare MÅ ha det ... hvordan er det hos deg ??   Ser jeg et flott skilt med en fine tekst på så bare må jeg ha det .... og så kommer man hjem og grublingen er i full gang ....hvor skal man ha det liksom ??



 og er det ikke wallsticers eller skilter så bare må jeg ha strykemerker  og ord og setninger på alt mulig annet vis .... du verden .... selv den minste lavendelposer bare må ha et merke på seg *ler*   Guri meg , har jeg blitt forhekset mon tro ? 



 ser meg rundt og jammen er det får steder hvor man ikke finner en tekst i form av vegg ord, skilt, strykemerke eller noe annet ... hvordan er det hos deg ??  




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Hihi - min bror finner alltid en ny wallsticers når han er på besøk her, og da sier han alltid: "Du har ord ord over alt" Men skilter skulle jeg gjerne hatt flere av - dog hvor jeg skal henge de, er ikke en del av lysten ;)

    Fine bilder du viser - og jeg likte det første skiltet veldig godt!

    Ha en finfin dag ..

    SvarSlett
  2. Enig med deg, viktig å omgår positive ord som løfter deg i hverdagen eller noen med humor det er deilig å le litt.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Alltid fint med noen sitat rundt seg. Selv har jeg bare ett skilt og en wallstickers. Kjempe koselige bilder du viser.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails