torsdag 13. oktober 2011

baby booties

ja det var så lenge siden jeg hadde strikket at jeg plutselig fikk lyst og prøve på det igjen , ja for jeg hadde så masse mykt og godt Kitten Mohair gang liggende her ....  og de er jo bare sååå søte disse baby bootisene :))


  og så passert det jo enda bedre at jeg skulle bli tante igjen også vet du , min søster skal ha enda en og da må man ha en fine gave på lur ...hmm, og siden du Merete leser bloggen min så var ikke dette noen hemmelighet lenger nei *ler* 


 Jeg har ikke tatt band i dem enda, må nesten vite hva det blir først selv om jeg sier gutt så kan man jo aldri vite ;)  Lurer på om jeg bare skal legge på blå band med en gang jeg *smiler lurt*



Mønsteret på disse finner du gratis på nettet , er bare og søke på : baby booties pattern :))

Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Kjempesøte !! Så kjekt med slike nusselige sokker :-))

    SvarSlett
  2. Supersøte!!! Slike fikk jeg i gave til Stine når hun var pitteliten, og nå henger de som pynt på veggen ;)

    *klemmer*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails