onsdag 5. oktober 2011

hmmm ....

en helt vanlig strikkekurv står på ene kanten av stuen min , her holder jeg  på og strikke på en herlig myk kjole i det fineste garnet ....  og her er det totalt forbud for kattene mine og nærme seg ... og det vet de ....

for kattehår på mykt og hårete mohair og alpakka garn er ikke noe greit .... det er rett og slett umulig og få av igjen !!


men for første gang på ...hmm, kan ikke huske sist .... men uansett ... i dag .... da plutselig ser jeg den langhårete katten min vet du ....*dåne*  krøllet sammen oppi strikkekurven min .... og selvsagt over hele kjolen jeg har strikket.... ohhh .....  så hvem som skal sitte og plukke den ren for kattehår  aner ikke jeg.....nesten så jeg  bare vil kaste hele kjolen min ...argh ....  



men så kan jeg ikke være sint heller, for se bare så herlige han er der han ligger da....  er vist en håpløs katte eier jeg  ;)

Jeg har forresten flere strikke kurver i huset , men det er merkelig nok bare de kurvene med dyrt garn de legger seg opp i....  hvorfor kan ikke katter legge seg i strikke kurver med vanlig billig akryl garn liksom *rister på hodet*




 ja ja , uansett så vekket jeg han ikke, har man håret på garnet , så ha man håret på garnet....



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Åååå...smelt smelt.... Så søt han er!! Får meg til å savne min gamle katt, som nå er gått bort :) Den elsket å krølle seg sammen i min strikkekurv også :) ha ha... Jeg tror du får bare riste kjolen så godt du kan, og plukke resten av hårene selv... Den er heeeelt sikkert verdt det! Gleder meg til å se den ferdig!

    Jeg holder på med min første Mmarius-genser og er ferdig med hele kroppen og snart en arm. Begynner å nærme seg :)

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Haha - nå lo jeg godt på en ellers så dårlig morgenkvist :)
    Før jeg så bilde nr to, tenkte jeg; hmm, mon tro hvordan hun klarer å holde pusen borte fra en så fristende kurv... Hihi, supersøt pus da....

    Ha en strålende dag!
    *klemmer*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails