onsdag 26. oktober 2011

Lille prinsessen min


ja hun er virkelig min lille prinsesse og du verden så hun skremte oss her i forrige uken , hun ble skikkelig syk og ble sendt med helikopter til Haukeland .... hun måtte ligge i respirator en stund , pga. pust og anfall !! ..men vil ikke komme mer innpå dette akkurat her inne nå , men vil bare si at  hun har det etter forholdene fint igjen nå :))  Hun har heldigvis en stor familie/ slekt som stilte mannsterke på sykehuset !!!



og selvsagt får så flinke prinsesse diplom også :)) 


og stor var også gleden da jeg kunne vise frem den nydelige "little miss perfect" kjolen hun fikk fra Moffen sin Zanny , han hadde kjøpt den til henne i Irak , så den er det nok ingen som har maken til her i dette landet vil jeg tro :))  Og vet du, en slik herlig rosa silkekjole laget for en liten prinsesse er akkurat det hun fortjener nå <3  Så flink som det hun var på sykehuset har jeg ikke sett noen barn være før .... jeg er så stolt av henne *love-love*


Skal nok vise bilder av prinsessen vår i kjolen når jeg får tatt noen bra bilder med det skikkelige  kamera mitt, mobilbilder blir så tåkete synes jeg .... 



 men jeg har sett den på henne og den satt som et skudd, hun var så fine og nydelig og og og ..... sukk, flinke gode prinsessen fortjener slike flotte prinsessekjoler vet jeg :))) 


 Ser henne for meg i hvite små lakksko og denne nydelige kjolen ...og det lange fine håret hennes i krøller og .....drømme, drømme.... joda jeg er en stolte mormor ..... men er det rart da ... sukk :)))



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


7 kommentarer:

  1. Oi,oi!!!Så tøft!Når det gjelder ungene da er det skikkelig tøft!
    Godt at det gikk godt ,men skrekken sitter nok i ganske lenge etterpå tenker jeg!
    Jeg hadde mannen på sykehus forrige uke,sendt med legebåt og ambulanse,med brystsmerter,men det gikk godt med han og.
    Kos deg med prinsessa di!!!
    Nydelig kjole,faller nok i smak den tenker jeg!
    Ha en fin dag!!
    Goe varme klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så vondt å høre. Sender varme tanker til dere alle sammen og ønsker den lille prinsessen MASSE god bedring. Stå på! Klem Siri

    SvarSlett
  3. Huff ikke kjekt når slikt skjer. Masse god bedring til lille prinsessen:0)
    Gleder meg til å se henne i kjolen.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Uff, noe så skummelt!!!
    Godt at det går bra nå - og kjolen var helt nydelig!

    *klemmer*

    SvarSlett
  5. Uffda :( Ikkje kjekt, verste som kan skje når nåke skjer med ungane våre! Men godt at ho er bedre☺
    Fortsatt god bedring!

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Uffda,det er helt for forferdelig når slikt skjer med barn,men god bedring videre,sender varme tanker til dere alle,og kjolen var nydlig.klemmer hege

    SvarSlett
  7. Sterke fine jenta de! Så flink hun har vært! God klem fra Ellen.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails