lørdag 15. oktober 2011

pose poser

ja det spør de meg etter på Marknaden vi har her nede ... og jeg syr og jeg syr og de forsvinner nesten fortere en jeg klarer og lage dem ...woohoo .. og det er faktisk kjempegøy når dere liker det jeg lager , kjenner jeg blir litt stolt av meg selv *klapper meg selv på skulderen * 

Nostalgiske pose poser og engle puter produseres derfor i hopetall om dagen her ....


 Jeg har laget mitt helt eget mønster på dem og ingen andre har like , derfor er det litt gøy når det kommer kunder som spør hvor de får kjøpt mønster og jeg stolt kan si at nei, dette er helt mitt eget og det er ikke for salg :))   Ja for det sier jeg, er jeg egoistisk da mon tro ??  hmm, jeg vil jo ikke at alle skal lage like som meg ... hmm ... klart det finnes mange fine pose poser der ute og klart noen sikkert er ganske like på mine , nostalgi er nostalgi ...  men hvorfor skal jeg dele ut mønsteret liksom ??


Her er bilder av noen jeg laget i går kveld .... jeg bruker masse masse blonder og jeg bruker søte nostalgiske bilder som jeg trykker på dem :))  Lager du pose poser ??



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Så fine de var!!! Jeg syr ikke slike, for jeg er ikke akkurat så flink med maskinen ;)

    Ha en strålende helg...
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Kjempefine pose-poser. Ha ei flott helg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails