onsdag 19. oktober 2011

gammelt vindu som lysfat

jahh, det er nå alt jeg skal komme på da...jeg hadde lagt meg en kveld da ideen plutselig meldte sin ankomst her....  et av mine gamle vinduer som lys brett , hmm ... går det an da mon tro ?


jeg var og hentet inn et av de litt mindre vinduene og  la det over den brune duken oppå pallebordet mitt... jeg lot alt være der , som hengsler og hemper mm.  ville ha den litt rå essensen av det følte jeg ...




 og dermed endet det opp slik for denne gang , her blandet jeg inn litt sink og glass om en annen og jeg synes det ble litt stilig jeg ...ikke noe man ser overalt hvertfall  *ler*


 og når man sitter og blogger det så plutselig kommer enda en ide rasende inn i hodet mitt her ...ohh ... noe stilig også ...fytti katten ...  fyker opp for og sjekke ..... joda jeg har tre vinduer til ..hmm... nå kan du lure nå   he he ....nå kom jeg på tidenes ide her jeg satt :))) 



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


9 kommentarer:

  1. Meget kreativt og utrolig stilig!!! Flinke flinke deg:))
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Jeg har sett det før da :) Daisy i daisy`s home-bloggen har et sånt vindu på spisebordet :)

    Men fint det er det! Får lyst på sånn selv! :)

    SvarSlett
  3. psssst... se her :)

    http://daisishome.blogspot.com/2011/09/hvordan-pynte-spisebordet-ditt.html

    SvarSlett
  4. veldig veldig fin blogg du har, likte den ideen.. fikk noen tanker selv... takk for tipset

    SvarSlett
  5. Så super ide!! Takk for tipset!:) Likte det pallebordet ditt veldig godt! Nydelig blogg du har, følger deg videre:) FIN dag og klem til deg:)

    SvarSlett
  6. Du er jammen lur. Jeg har jo et slik vindu liggende i låven. Da blir det nytt lysfat på meg:-)

    SvarSlett
  7. Kjempestilig var det - herlig med litt røffe detaljer... Har sett noe lignende et sted før, men unikt - det er det helt klart :)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  8. Ble kjempe fint:0)
    Nydelig med slike vinduer.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  9. Hei. Genial ide. Har et maken vindu som er utlånt til datter i huset. Skal sannelig nevne dette for henne.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails