søndag 2. oktober 2011

interiør blogg

ja det er vel i utgangspunktet det jeg ønsker og ha her , men til tider må man jo spe på med litt hage og familie også .... hvordan liker du og ha blogger  ?  Liker du at  interiør blogger bare skal ha interiør eller liker du den herlige blandingen av alt sammen ?? 


Jeg liker den fine blandingen av mest interiør , men også at bloggen gir litt av "seg selv" , det er det jeg prøver og gjøre med min blogg hvertfall ... litt sånn hovedvekt på interiør, men også lit av hverdagen til meg og mine som faktisk sitter og skriver bloggen :)  Det er vel egentlig litt fordi man har slekt og familie som bor vekke som faktisk også leser bloggen :))


 Jeg føler fort at det kan bli mye det samme om man bare blogger interiør, for de fleste har noenlunde samme stilen og kjøper dermed stort sett det samme og innreder som jeg ser,  stort sett ganske likt..... hmm ... Det er nå alt mulig jeg skal fundere over, men dette vil jeg gjerne høre din mening om også , dette synes jeg er et interessant tema :)



 Hvordan legger du opp din blogg ?? Hvor ofte oppdaterer du den ?

Jeg prøver og oppdatere bloggen min  hver eneste dag,  og det kan til tider bli ganske utfordrende om man bare skal ha interiør ser jeg ... hvordan løser du den "floken"  ??



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Hei!
    Min blogg handler KUN om interiør, og jeg er enig med deg.. det BLIR veldig krevende å kun skulle skrive om en ting, så min blogg blir ikke oppdatert altfor ofte!
    Noen dager føler jeg for å kunne skive om andre ting..men så gjør jeg aldri det, kanskje jeg også skulle begynt med det?
    God søndag:)
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Jeg synes at en blogg som bare handler om interiør, fort kan bli litt kjedelig... Og skal de i tillegg oppdatere hver dag, blir det ofte mye av det samme, eller så må de begynne å "låne" bilder fra google, blader eller andre bloggere, for å komme med noe nytt...

    Selv synes jeg det er vanskelig å finne tid hver dag til å lage et godt innlegg, og jeg synes at når bloggingen blir en plikt, og folk begynner å unnskylde seg for at de ikke hadde tid til å oppdatere, da er det på tide å finne noe mer givende å fylle tiden sin med :)

    Blogging skal være et avbrekk, et pust i bakken, og kanskje til og med litt sosialt. Og jeg synes det er kjekt å lese en blogg hvor man også blir litt kjent med personen bak...
    *slik som for eksempel denne bloggen*

    *klemmer*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails