søndag 30. oktober 2011

flere gaver


ja jeg sa jo det at Babsy mannen var en super shopper når han er på ferie ....han har alltid med seg hjem de flotteste gavene til oss.... snille gode mannen min <3  Så jeg bare må få vise noe av alt det han kom hjem med denne gangen .... og det var ikke lite skal jeg love deg ..... ohh my ....

først disse to flotte D & G veskene,  som jeg hadde ønsket meg , en i hvit og en i beige skinn *sukk*


 og selvsagt D & G belter også da, røde til meg og hvite til de andre.... jeg rett og slett elsker D&G  som du sikkert har forstått da *ler*   Veskene er veldig spesielle og akkurat slik som jeg liker det , og beltene holder i årevis, og de blir bare bedre og bedre  :))



 nydelig hvit klokke fikk jeg også ( hjerteklokke , sukk )  nett som jeg ønsket meg ...tralla laaa ... den kom sammen med hvite perlesmykker og øredobber ( glemte og ta bilder )


 og selvsagt kom det en helflaske men Baileys ... min favoritt... det er så ufattelig godt og ta seg en Baileys men knust is oppi .... og god sjokolade smaker bare fortreffelig godt til ...nammiii .... nesten så jeg gleder meg til helgen allerede *ler*  .... og joda det er nok noe godt i den andre "Larsen" flasken også vet jeg ;))


 mulig vi kan kose oss med flaskene og sigarene på nyttårsaftenen ;)  hvorfor er det slik egentlig ?? ja at mannen i huset må tenne en sigar på julaften og på nyttårsaften ?? hvertfall er det slik her hos oss... når sigarlukten brer seg om kvelden da er julen vel i havn .....  har dere det slik også ???



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


1 kommentar:

  1. Du og du for en snill mann da :) Min mann reiser ikke, men jeg er sikker på at hvis han hadde gjort det, hadde han kjøpt med seg en "pilotkoffert" i flyshoppen på veien hjem - for gaver, DET er han ikke veldig god på å planlegge!

    Ingen sigar her i heimen, men Sheridan's med is, mmmh, ja da er det jul og nyttår på samme tid :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails