torsdag 6. oktober 2011

rosett på lampe

hadde en helt enkelt hvit lampe som såg litt kjedelig ut der den sto,, og da tok jeg den hvite rosetten mi sønn laget her tidligere og festet på den og du verden så flott den ble...var ikke så mye som skulle til vet jeg :)



Rosetten laget han av hvite gardinrester og blonder samt en liten blomst ting han fat nede på hobbyrommet :)) 

Hmm .......

..... kjenner litt på at jeg muligens skulle laget noen med litt mer julepreg over dem muligens ..hmm .. . fikk jeg plutselig en god i de her dere *ler*  ja det skal tydeligvis ikke mer til før ho Babsy detter av lasset gitt  *ler enda mer*


og dermed datt alt det jeg skulle blogge om her og nå ut av hodet mitt ... ha ha ha .... Jeg hadde jo planlagt og blogge sånn og slik i dag jeg da....  huff og huff ..... sånn kan det tydeligvis gå  *hihi*

Så nå må jeg rett og slett fyke ned på hobbyrommet før planen som datt inn i hodet mitt detter ut igjen ....

Du verden ... jeg er gal ...  jeg fant det plutselig ut selv også nå ja *ler* 



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails