mandag 10. oktober 2011

høst dekor

Høst dekor her hjemme hos oss er nødvendigvis ikke ferdigkjøpt nei .... her liker vi og ta inn fra naturen det vi kan finne :)  Her er det et kubbelys jeg kjøpte på Nille for bare kr 10,- ( joda jeg kjøpte ganske mange )  og så har jag tatt inn noen herlige høstblander fra trærne uti hagen her og surret på lyset med en gammel blonde :))

 Klart at dette bladet vil visne etter en stund, men det gjør det bare mer dekorativt synes jeg .... og enda mer høstfarger kommer det frem :)



 Alle typer blande kan brukes vil jeg tro, men jeg liker de taggete blandene ... så nå skal jeg ut og finne noen flere...tenke vi skulle lage en fine høst vimpel av slike flotte høstblader også :))



 Så tror jeg at jeg skal ta noen av de fine små kertel lysene og surre høstblader rundt, mulig sånn fire og fire lys ..hmm ... må se om det blir dekorativt det også ... liker høsten jeg ...er så fine farger og det passer så godt sammen med alt det hvite :)))



Hvordan dekorerer du til høsten ??


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

1 kommentar:

  1. Kjempfint!!
    Jeg hamstret også inn lys fra Nille:)) Lyset ditt
    lignet veldig på det jeg dekorerte for en stund siden...men jeg brukte strykejernet:)) så bladene smeltet inn i lyset, ble tøft det også:)
    Ha en fin og kreativ kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails