onsdag 12. oktober 2011

magneter

på den herlige vegg magnet tavlen jeg kjøpte meg i går har jeg nå bestemt meg for og samle på slike herlige magneter .... så til alle sammen ... stilige og spesielle magneter står nå på min ønskeliste *hinte-hinte*


 Jeg fikk tre flotte av min datter Camilla som hun hadde kjøpt på en bytur en gang ...de synes jeg ufattelig stilige da , hmm, litt ironi er jo bare hyggelig og sjarmerende innimellom *ler*



 Disse her er ganske store også ...  har du sett dem noe sted ? vet du hvor man kan får tak i ??



 og så må man jo nesten innrømme at man kjenner seg litt igjen på tekstene som de er dekorerte med også da  hii hii ... 




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Haha, den siste der skulle jeg hatt :)
    De er fine de magnetene fra den første du viser, kjøper ofte slike i gave til en som har fortjent det...

    Ha en finfin dag
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. magnetene er fra kremmerhuset ;o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails