mandag 17. oktober 2011

kakao krus

Da vi fikk inn disse herlige krusene tidligere i sommer bestemte jeg meg for at nehh, det ville ikke jeg ha.... men du verden så panikk jeg fikk da de ymtet om at det bare var et igjen her  woo hoo .... da fikk tøtta panikk vet du ...den vil jeg ha *ler*  Og så med den passende teksten der da *ler enda mer* 

men nå så skal jeg virkelig storkose meg i vinter med rykende varm kakao og krem oppi vet jeg ... og dette kruset er mitt, bare mitt ...mitt mitt mitt ....


 se den herlige krusedull damen her da dere, ligner jo litt på meg ...synes du ikke vel hi hi ..


og jeg har jo bare så store problemer og holde fingrene fra meg , ha ha ha ....  nei den var søt den der...

De søte krusenen fra leverandøren SIA , kom i disse tekstene :
 "when I'm good, I'm good. When I'm bad, I'm really good!"  "dear God, all I want is a facelift and a fantastic sexlife. that's not asking too much, is it?" "life is too short to wear flat shoes"

Krus med den nederste  teksten der kjøpte jeg til min eldste datter , som da er født med høge heler isteden for ski på beina *ler*




 Har du et slikt Sia krus ??  Har du mulig andre tekster end et vi hadde i vår butikk ??



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Åååååh, et slikt vil jeg ha!!! Var utrolig kult.. Og det du kjøpte til datteren, hadde passet perfekt til meg også :) hehe....

    Har en strålende Kakao? kveld :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Artig krus!!! LIKTE DE KJEMPE GODT, kanskje jeg finner det på på naboøya.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails