lørdag 22. oktober 2011

en merkelig plante

Denne herlige planten her fikk jeg av foreldrene til min beste venninne da jeg sydde opp noen bukser for dem :) Denne planten har jeg falt helt for , men hva er det for noe ?  Har du sett den før ?


 den kjennes helt gummiaktig ut når jeg tar på den , og den er liksom litt sånn støvete utenpå .. kjempestilig er den ...rett og slett ...  og så lager den seg slike søte krøller i kanten på bladene :))


 ikke aner jeg hvordan jeg skal ta avlegger av den heller, mulig knekke et blad og sette i jord ?? ja for jeg ville gjerne ha flere av den ...den er skikkelig flott der den står :)


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy




2 kommentarer:

  1. Stilig plante :) Det er en sort sukkulent, ikke helt sikker på hvilken men skal jeg tippe så tror jeg det er en type Crassula :))
    Fortsatt god helg :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  2. Den var skikkelig stilig - jeg er veldig glad i grønne planter :)
    Masse fin pynt vedsiden av den også...
    Ha en strålende kveld!

    *klemmer*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails