tirsdag 11. oktober 2011

herlige chic antique

ja for meg er det en ufattelig herlig drøm hver gang vi får inn nye varer fra Chic Antique ... det er jo ingen hjemlighet at det er et av mine favoritt merker innen interiør :)) 

Og denne gangen datt jeg nesten av stolen der nede , ohh my ... denne flotte magnet veggen fikk vi nemlig inn i forrige uken og jeg fikk nesten hjertestans da jeg såg den , shabby hvit og med isblå gammel  tapet inni ...  ohhhh.... ... nett so eg lika da ;)


Det kom inn to av dem og jeg hogg selvsagt tak i den ene så det finnes fortsatt enda en igjen ... så løp og kjøp ... du finner den nede på Baronessa på Husnes, prisen var hyggelig også kun kr 995,-  :)



SE hvor herlige den er .... ohh jeg er SÅ ufattelig glad i dag trall laa laaaaa



Det følger med 6 herlige fugle magneter også ... og en så lenge så har jeg bare hengt opp noe pynt sånn helt provisorisk, men skal ordne skikkelig på den litt senere i dag ....  hva hadde du dekorert den med ?





og du , den er stor altså ... så den viser ufattelig godt igjen på veggen :)))

jeg var inne på tanken og sette på en herlig liten wallsticker nede i ene hjørnet .... må først finne den rette stickeren men jeg tror det kan bli flott også .... 





Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Mysig blogg du har, första gången jag är här & så jag tittar runt & finner mycket inspiration! Förstår att du gillar magnet tavlan, den är mycket vacker!

    Kika gärna in i min nystartade inredning/bakblogg

    Hälsningar
    Fröken Luisa

    SvarSlett
  2. Guri meg kor nydelig den var!!!
    En slik skulle eg gjerne hatt altså. Får søke litt rundt og se om eg kan finne en slik tavle.
    Ha det riktig fint. :)
    Klem fra Catharina

    SvarSlett
  3. Skjønner gpdt at den lekre tavlen nesten kunne gi deg hjertestans ja. Fantastisk flott. Og så blir en så glad at men synger tralalal når en har gjort et godt kjøp....lykke :)) Blir spennede å se hvordan den blir etterhvert.

    Jorunn

    SvarSlett
  4. Oj, den var virkelig fin!!!

    Klem Hjørdis:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails