mandag 9. mai 2011

toro posesuppe

Akkurat her .... oppi den gule fiiiiine suppekoppen min , egentlig et fantastisk godt loppisfunn den der koppen .... den er virkelig blitt min faste suppekopp, for den er utrolig god og holde i når jeg krøller meg  oppi sofakroken med et deilig kose pledd og det nyeste interiørmagasinet og rykende varm og god suppe......  sukk .... 

men det var Toto suppeposer da dere ...... det er ofte noe jeg tyr til når jeg er sånn akkurat bittelitt litt sulten og ikke kommer på noe annet og lage ..... faktisk så er det det altså .... *plystre-plystre*


hmmm, well bittelitt sulten var vel og overdrive.... kan vel bare si det rett ut at det er noe jeg lager når jeg egentlig er mett men bare ha noe og spise siden kroppen min huger etter mat 24-24 for tiden...sukk ...... maaaat vrak ......



 men Toro posesuppe er vel ikke noe farlig og spise vel ...  hmm, et står ihvertfall det på pakningen om man skal tro det da...  Fra emballasjen: Denne suppen inneholder bare ett gram fett per porsjon. 





 Suppen skal blandes med vann og varmes opp. Du får suppen mildere ved å bytte noe av vannet med melk eller fløte. Lite kalorier, god balanse mellom kildene til karbohydrater, lite fett og passe med salt gir en bra score i mine øyner ......  derfor nyyyter jeg hele den posen der med godt samvittighet.... hææ, .... hva jeg mente nå ??  mente hele posen ja, så klart man spiser hele posen alene når man først har laget den *fnis*

sa jo det ...jeg er blitt et matvrak !!!



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



2 kommentarer:

  1. Hehe! Så artig!!
    Nå fikk jeg faktisk lyst på toro-suppe selv..
    (selv om jeg har spist hjemmelaget tomat-suppe, laget på bål i skogen i dag..)

    Kanskje til kvelds... :)

    Ha en fin dag!
    -Mari

    SvarSlett
  2. Aha der fikk jeg en idee hva en STOR kopp kan brukes til, neste gang skal jeg lete etter noe slikt på loppis:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails