torsdag 5. mai 2011

Nina Alexandra

Vi var så utrolig heldig og få  besøk av barnebarnet Nina Alexandra for og feire hennes 3 års dag her hjemme hos oss :)  Det ble en utrolig hektisk men allikevel koselig dag  ( jeg var ikke forberedt på at jeg skulle jobbe til klokken 16 den dagen ) hmm ... mulig at jeg bare følte det hektisk siden jeg ikke er vant med så mange rundt beina lenger.... *ler litt* 




.... og neste morgen storkoste hun seg på kjøkkenet med  deilig mormor frokost som hun kalte den for :) Her var det yoghurt,  jordbær og eple på menyen og det fristet myyyyye mer en en tørr og kjedelig brødskive vet jeg ;)  Hadde ikke en gang tid og se på meg som tok bilder ...ha ha .... mmmmm .... mmmm .. var nesten det eneste jeg hørte fra den kanten .....  sjarmtrollet  :)



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

2 kommentarer:

  1. Ååå så koselig :)
    Håper eg blir en slik mormor en gang :) Men det må nok bli noen år til ;)

    Herlige bilder!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails