mandag 23. mai 2011

rustikk lykt


Så har jeg altså jobbet i månedsvis på Baronessa interiørbutikken her nede  i storsenteret, og det faktisk helt uten og ha lagt merke til denne nydelige rustikke lykten her.... hjelpes meg ... fikk nesten hjerte tikk takk da jeg såg den .... den er min , ja det var det eneste jeg kom på og si ....  ha ha ...  den er utrolig herlig ...


 den er festet på noen gamle rekved planker og den er vel ca 90 cm høg .... Jeg liker gamle ting ... selv om de er "laget" gamle ...det er liksom den herligste sjarmen over dem synes jeg :))


 Lurer på om jeg skal lage meg noen gamle lykter selv jeg , legge dem i litt syre og vann en stund før de får stå ute en stund....  hmm ....  hadde jo blitt noe som ikke alle andre hadde det hvertfall .... 

Har du prøvd deg på noe slikt før ? Hvordan gikk det ?



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Helt enig,rust er nice!
    Har og latt ting stå ute for å få den rette "lucken".Men har ikke prøvd syre,,,,saltsyre?
    Lykta di var kjempefin!
    Ha en fin dag videre.Nå kom regnet de spådde oss!
    Håper det er bedre hos deg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Å! Superfint :) Ønsker deg ein fin kveld :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  3. Så stilig!
    Har selv ikke prøvd, men skal du prøve, må du vise oss resultatet, blir sikkert kjempe stilig! :D

    Klem fra Malim

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails