lørdag 28. mai 2011

data, data og data


 .... det er vel ikke stort mer og ta seg til med om dagene ....data , data og data .... surfing, surfing og surfing ... og hvor mange ganger jeg egentlig er innom på yr.no iløpet av en dag er jammen meg ikke godt og vite, tror jeg har kommet ut av telling faktisk !! .... hvorfor gjør jeg det egentlig ... ...  hvorfor bare jeg innom på yr hver gang jeg setter meg ved pc min ....  er det fordi at jeg håper på sommer og håper at de skal legge den inn sånn helt plutselig en dag sånn midt på dagen liksom .... ha ha ha ....  eller er det rett og slett fordi jeg mangler andre gode surfe ider om dagen ....




jeg pleier og ta en surferunde på nettet om morgenen til første kaffekoppen, det er jo kjempekoselig det .... får mange gode  ideer og mange gode inspirasjonskilder og mange gode blogg lesninger ......... men tenk og kunne tatt den surferunden på sjøen da, solen skinner og måkene skriker .... sukk .. ...  jeg drømmer meg heeeelt vekk, og jeg nyter hvert sekund av drømmen min ... sommer og strand ... lyden av bølgeskvulp og  lukten av tang og tare.... omg.....   savner sommeren.....




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


1 kommentar:

  1. Uff, ja, har det sånn jeg og!! Vet ikke hvor mange ganger jeg er innom facebook hver dag.. *flaut*!! Nå er jeg sykemeldt i tillegg til at det er dårlig vær.. Så sitter stort sett bare under teppet med laptoppen i fanget :)
    Har tent noen stearinlys i dag da, elsker stearinglys, blir så koselig stemning :)

    Ha en koselig helg videre :)

    Klem :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails