fredag 13. mai 2011

hagedammen igjen....


huff ja jeg vet .... I`am not easy to please......   nå er jeg  blitt besatt på at det er noe som ikke er helt riktig med denne hagedammen min .... men hva er det .... ser  det ikke men bare vet det..... og jeg får ikke roen ....  hmmm, fargene...fasongen .... dekoren.....  argh ..river snart av meg alt håret..... blir så frustrert....




surfer på nettet og der finnes mange fine dammer , men de er ikke sånn jeg vil ha den....   for jeg vet jo egentlig ikke helt selv heller hvordan jeg egentlig vil ha den....  ohh, my ...er det mulig....  ha ha ha ...


 mulig jeg vil ha en liten dam til nedenfor med sånn fossefall mellom...hmm .... mulig at det hadde blitt fint....  og en søt  rekved bro mellom dem liksom ....  hmmm ....   har du noen forslag til meg ....  blir KJEMPEGLAD for absolutt alle ideer ....



 samme her , spør deg til råds igjen jeg ...... mulig at du har noen gode ideer på lur ?  

Skal vi legge brostein helt ut i hovedveien ? eller skal man la det være som det er ? 
Eller skal man lage ny asfalt over det hele ...eller som jeg ser for meg  ... legge hvit grus ??  
Hvilke erfaringer har du med gruset inngangsparti ?




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Utrolig eventyrlig NYDELIG hage dere har!!!!
    Ang innkjørselen, om eg skulle valg asfalt eller brostein hadde eg valgt brostein!!! Det er jo kanon flott!!!Sigel kjenner eg flere som har, men de har også mange minus sider å komme med! Singelen følger med ut på plenen, oppi beden og så bare forsvinner den liksom, må stadig ha påfyll

    Ang dammen så kan eg ikkje SE noe som er feil eller mangler, men det hadde jo blitt som et eventyr med en liten dam og så en sånn bro mellom!!! Da kunne du hatt TROLL under broen!!!! ja ja aja og så så så de Tre Bukkenbruse PÅ broen!!!! MITT favoritt eventyr som liten og eg fortalte det million vis av ganger til min unger!!! GJØR DET BABSY GJØØØØØR DET!!!!

    Ok, da må du kose deg og ha ei herlige helg!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. ei bru ved eller over dammen...sånn som den ved paddedammen (Baronihagen)
    Singel e bare upraktisk, det vil veksa plenty med ugras- Koffår ikkje bare la det vera som det e? Dåke har ein rein og fin innkjørsel...og du pyntar jo så flott overalt!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails