lørdag 7. mai 2011

Blogging



Av og til får jeg det for meg at jeg skal ta noen nye flotte og bilder til bloggingen min .... men av og til er det ikke så lett og komme på noe og ta bilder av liksom .... som regel bruker jeg bilder som omtaler det tema jeg blogger om, men av og til legger jeg inn noen bilder bare for og dekorere den  litt som det jeg gjør i dag ....



 Noen gamle hekle brikker et hjemmelaget lavendelhjerte og noen søte hageblomster var alt som skulle til for og få noen bilder i bloggen min i dag ...  hvorfor jeg grubler på denne saken akkurat i dag er det at noen av de som kommer innom meg på jobben spør ofte om hvordan jeg orker og ta så mage bilder hver dag ... hvordan jeg klarer og blogge hver dag ....  osv ... 


jeg gjør ikke det altså ...  jeg tar ofte flere søte bilder av nesten samme motivet.... i dag ble det en liten blomsterkvast .... den skal følge i bloggen min et par dager i uken fremover i litt forskjellige situasjoner , så kan dere følge med og se hvordan jeg da slipper og knipse mange bilder hver eneste dag ;)  tar mange mange bilder ser du en dag jeg har god tid og så bruker jeg de fremover....




 Bloggingen er likså .... jeg sitter ikke hver eneste dag og blogger... det hadde jeg ikke hatt tid til dere.... nei jeg legger inn mange innlegg og setter den på faste oppdrag så laster den seg selv opp på akkurat den dagen og klokkeslettet jeg vil .... dette innlegget skriver jeg altså i dag Fredag klokken 16.34 og det skal lastes opp imorgen Lørdag  tenker jeg ;) 

Så av og til blogger man dobbelt som jeg sier, da er det noe jeg opplever den dagen jeg bare må blogge om ...da laster jeg opp et innlegg til den aktuelle dagen ...går helt fint det også ser du :)) 

tror nok det er mange med meg som gjør det på denne måten av og til ..... ellers skulle nok døgnet hatt mange flere timer for oss som jobber :)))



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails