mandag 2. mai 2011

2 rødrusser i år


og en mini rødruss som synes det var ufattelig mye stas og få prøve storesøster Christinas russeutstyr ;)

  De to herlige sjarmtrollene mine skal ut og feire at de er ferdig på skolen og jeg skal sitte hjemme og være nervevrak på alt det gale de finner på .... tør ikke en gang vite om de russeknute greiene deres tror jeg .....  fikk nemlig lese litt av listen over hvordan en kunne få ting i hatten og hjelpes meg ...der var det saker som :


24 timer (86 400 sekunder) uten å sove.
Drikke en kasse 0,33-litere på 24 timer. 
Drikke en flaske vin på 20 minutter .


ja ja....  får bare håpe at de passer godt på seg selv og ikke finner på disse villeste og ikke minst livsfarlige sakene her..... 

Så var det slik at et skikkelig russehopp , ja det bare måtte man få på bilde..... ok ... men det er lettere sagt en gjort altså .....   en hopper, en huker og en hopper på tallet  en og en hopper på tallet to osv.....  hjelpes meg ...ler enda jeg .....






Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

3 kommentarer:

  1. Rart hvordan de vokser opp og ut. Gratulerer med to flotte russ uansett :D

    SvarSlett
  2. det var tider det, hehe. gratulerer med 2 flotte russ og ikke bekymre deg for mye nå da ;-) klem

    SvarSlett
  3. Haha, kan tenke meg at det var en morsom fotoshoot:). Gratulerer med to flotte barn/russ:).

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails