lørdag 21. mai 2011

me and Tony Carey

sukk, ja han kom plutselig en snartur til bygda vår på forrige Lørdagen for og holde konsert , jeg hadde sikret med billett dagen de kom ut ja *smiler lurt*

men du ... plutselig bare sto han i nabobutikken der jeg jobber..... ehhh ....Tony  Carey i nabobutikken på lille Husnes ...ehhh ... ok ... her må jeg gjøre noe liksom .... og Babsy fyker hjemom og henter cd plater og kamera ...... fikk signert alle mine cd plater *stolt* og jammen fikk jeg ikke tatt  et fint bilde sammen med selveste Tony Carey  ... min ungdoms helt innen musikkens verden ...sukk .... Babsy er nett som hun var 18 år igjen her hun  står...wooo hooo ..... 


Fikk selvsagt flere bilder senere på kvelden, en kjempekoselig og smilende mann ....

En flott konsert jeg mimret og fellte faktisk en tåre og to også jeg ...snufs*  Jeg har utrolig mange minner , både gode og vonde fra den tiden der ser du .... noen av mine favorittlåter er :







Hører/hørte du på musikken hans ?



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



3 kommentarer:

  1. Næææ, så morro!!! Bra du er kjapp i snuen:)
    Liker og musikken hans veldig godt, og den er litt sånn mimre mimre ja
    Koselig emd bilde:)

    SvarSlett
  2. Har desverre ikke hørt om han :S Men får vel se om jeg finner noe musikk på nett jeg kan høre litt på :) Uansett morro å treffe musikere man liker veldig godt da :)

    Ha en flott helg videre :)

    Klem :D

    SvarSlett
  3. Eeey - så utrolig gøy!!!
    Var nok stas kan jeg tenke meg!! :D

    Ønsker deg en nydlig søndag! :)
    Klem fra Malin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails