fredag 17. juni 2011

strikke, strikke strikke


jeg føler meg rastløs om dagene etter jobben, at jeg har store problemer og sitte rolig her ... woo hooo ... det  er nok mangelen på sommer og varme ute som gjør meg så rastløs inne ...  så det er jo egentlig bra da at jeg har strikkingen min ... hmmm .. eller ...

Strikking er for meg et veldig avslappende tiltak .... jeg er nemlig blant de heldige som kan se på tv og strikke samtidig... derfor går det både fort og greit og lage disse  kjolene mine ... så om ikke sommeren kommer snart må jeg nok snart innvistere i kassevis med nytt garn til alle prosjektene som bobler frem i hodet mitt... og ifølge værvarselet i evigheter fremover i tid, så  ser det ut for at det skal bli mange nye  kjole produksjoner  gitt....




Jeg holder i dag på med en ny Babsy kjole som jeg har store planer for inni  hodet mitt ....  den er som du ser strikket i hvitt kitten mohair og blått mandarin petit garn... hmmm, det er da en merkelig blanding sier vel de som har greie på det, men vent og se.... jeg har nemlig stor tro på denne blandinger her ....


Hva bruker du tiden til inne når det regner kattunger utenfor hver dag ? Liker du også og strikke om kveldene foran tv tittingen ?


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


1 kommentar:

  1. Ja, eg strikker og strikker ( og alltid når eg ser på TV)og hekler og syr litt innimellom. Eg er også rastlaus som bare det, i går var det ganske fint vær her, men i dag pøsregner det igjen. Og eg må finne et nytt strikketøy, har nettopp hekla ferdig lappeteppe nr. ørten !! Så nå er det kanskje på tide med noe anna.
    Det blir spennende å se kjolen din ferdig.
    Ha ei fin helg (håper på litt opphold iallfall!)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails