mandag 13. juni 2011

ny Tilda bok

ja det fikk jeg i posten i dag .... og siden jeg har absolutt alle de andre Tilda bøkene så bare måtte jeg ha denne også .....   forventningene var uhyggelig store , så stort ble fallet da jeg fant ut at dette ikke var den flotteste Tildaboken  jeg hadde i samlingen min nå nei .....    jeg synes den hadde alt for lite nytt og fare med, jeg synes det fokuseres for mye på dukkene og englene som det allerede finnes for mange av i alle de andre bøkene ..ja ja...det var jo bare min  mening...andre kan jo synes annet om den....  




men noe var jo  nytt og artig da som de sydde fugleburene...de hadde man overhode ikke sett før.... mulig jeg skal teste ut og sy noen slike bare for og ha gjort det...hmm ...  og så var det jo noen søte elefanter inni der da....  hmm ....så noe var det jo ...men uansett ... ikke etter mine forventninger.... 



 synes det var mange flotte bilder i boken , av alt mulig annet jeg kunne tenke meg som dette herlige bordet *ler* at man skulle bli inspirert på den måten hadde jeg altså ikke forvente meg   hihi ...



og se den herlige stolen da.... og det store flotte fugleburet man så vidt skimter i høyre kanten der.... sukk ... ja ja  så hadde jeg hvertfall boken i hus da om ikke annet ..... 

.... så igjen ...dette var min mening om boken....


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Heisan!
    Denne boken har jeg lånt på biblioteket, og siden jeg ikke har kjøpt Tilda bøker de siste årene så var det mye nytt for meg her.
    Til tross for det gikk jeg og kjøpte Tilda's landsted og det er fra den boken jeg har sydd Tilda dukke og nå holder på med en strandveske.....

    Veska blir forøvrig ganske fin, om jeg skal si det selv, så jeg gleder meg til å vise den frem snart!

    Håper du setter igang med noe fra boken og viser det frem her.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Det er en fin bok. Mye gode ideer og fine forklaringer. Har og kommer til å bruke denne boken mye fremover:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails