mandag 27. juni 2011

sommer mugger

jeg elsker mugger og det gjør min mor også...derfor ble jeg skikkelig glad da jeg kom over disse to herlige sommer muggene på en Epla butikk den ene dagen...  Likte så godt både fasongen og fargene .... så sommerlig til og ha søte ville blomsterbuketter oppi ....


Her hos meg bruker man mugger til blomstervaser...og nesten ikke til drikke som de vel egentlig er beregnet på ... hmm .... hvordan er det hos deg ?


 Har du slike pastellfargede mugger du ikke bruker må du gjerne ta kontakt med meg...jeg rett og slett elsker dem og jeg aldri nok av dem :)))




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Så fine mugger, jeg elsker mugger og gjør som deg - bruker de som blomstervaser. Synes det er mye koseligere enn vanlige blomstervaser :)

    Superskjønn kjole under her :)

    Nyt dagen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Så fine de var, der var du virkelig heldig! Som mange andre er jeg veldig glad i mugger jeg og. Har dog ikke rukket å spare opp en hel samling enda, men faller som en flue når jeg ser noen jeg liker :)

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  3. Jeg er også helt hekta på mugger ;-) Jeg kjøper helst hvite mugger, men disse du hadde kjøpt var superfine. Jeg bruker noen til å servere drikke i, men de fleste har jeg blomster eller granbar i ;-)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  4. For noen lekre farger det var på disse muggene! Mugger er jo så nydlige, og kan brukes til så mangt :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails