torsdag 2. juni 2011

min nye lampe

den er bare sååå nydelig ....  den skal jeg ha utenfor døren min .... i kroken der sammen med verdens fiiineste hage engel... bilder av den kommer senere .....  Dette var en lampe som meg og en arbeidskollega tok en liten tjangs på og bestilte gjennom jobben utifra et lite bilde som vi såg i en perm ........  men du verden ... gjett om vi fikk sjokk da den kom da...  den er bare sååå mye finere i virkeligheten ....*dåne*  


 at den er brun gjør overhode ikke noen ting , for den er så full av herlige små detaljer at den kunne være kufiolilla for min del ....  forresten så er kufiolilla en farge jeg bruker om farger som jeg ikke vet hva er...  for kufiolilla er etter det jeg vet enda ikke blitt en egen farge  ...*ler*


 den har god plass nedi og den er samtidig høg så den kan brenne et stort  kubbelys uten og få svielukt og brennmerker  i toppen ....  Lampen kommer forresten fra Casa Nova .



 og så har den sånne pittesmå løveføtter helt nederst ... det syns ikke så godt på bildet her med du verden så søte de beina er ..... sukk ....  så er det litt vekt i den så jeg tror den vil stå stødig selv om det skulle komme et vindkast eller to .....  nå bare venter jeg på sol og sommer, så jeg kan sette den ut..... 


 enn så lenge har jeg satt den i et hjørne av stuen min, der står den både trygt og godt  for det virker som solen og sommeren har tenke og la meg pines en stund til før den melder sin ankomst ja..... 




Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

2 kommentarer:

  1. Oi, så lekker den var :) En slik skulle jeg hatt i gangen min!!!!

    SvarSlett
  2. Åhh.. den var jo kjempefin! Er veldig glad i lykter selv, enten om jeg har dem hjemme ller på hytta :)

    Ha en fin kveld videre :)

    Klem :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails