onsdag 1. juni 2011

gamle puter ...

Nå ble jeg  plutselig i besettelse av disse flotte gamle putene, men siden jeg ikke er noe på denne nye retro stilen så legger jeg dem for salg inne på Epla bloggen min for dem som er interessert i dem :)




 de er alle sammen  utrolig flotte og de er i god stand :)  Tipper at de er fra  70 tallet.... tror det var da dette var på mote .... og da denne moten så hoppet av lasset, så  tror jeg at alle slike puter havnet på hyttene til folk  .... sant eller nei ??  


 Husker at både min mormor og farmor hadde mange slike puter i sin stue for leeeeenge siden....  da jeg var liten med andre ord *fnis*  hmm,  er jeg blitt gammel jeg nå ....hmmm ..  dette ble feil .... jeg er da ikke gammel... men putene er det....  hmmm ... glem det ...  rett og slett ... *ler*




noen av de har dun puter inni.... for da jeg skulle riste i dem for og ta fine bilder av de, så  føyk et dun utav den ene her ..... jeg såg det ikke men det gjorde katten min ...  "Lizzie"  ble rett og slett gal her en stund ..... wooo hooo ....





 har du kastete deg på den "nye" retro stilen ? ... eller er du litt som meg at vi henger igjen på det hvite og romantiske så lenge man bare kan ... 



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



1 kommentar:

  1. Veldig kule puter! Akkurat slik retrostilen vil ha det!

    Må bare korrigere deg litt: Retrostilen er ikke "ny". Den har surret rundt noen år nå...
    Og den hvite og romantiske shabby chic-stilen var på vei "ut" for en god stund tilbake. Den er veldig uorginal og uspennende. Voks den av deg og gå videre!

    Morsom blogg - fin omtrukket stol!
    Men - det lyseblå perlebehengte påskeegget er virkelig gyselig. Hva tenkte du på her da? Haha! Tatt ett glass vin for mye? :-)

    Dessuten - veldig fine barnekjoler. Det der kan du!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails