lørdag 25. juni 2011

plast peoner


de var så utrolig levende og flotte disse peonene de hadde nede på Nille her at jeg rett og slett ikke klarte og gå forbi dem ... det var nesten så jeg kjente blomsterduften dere....


 jeg er overhode ikke tilhenger av plastblomster men når de ser ut som dette, ja da klarer jeg ikke holde fingrene vekke fra dem ....  og nå angrer jeg på at jeg bare kjøpte tre stykker .....og joda...de er utsolgt der nede ...argh .... typisk min flaks .... må komme meg til en annen Nille butikk snarest for jeg vil ha flere, de må jo være perfekte uti hagepaviljongen  ... de holde seg jo like fine året rundt ...sukk ...


Nå ligger forsten kjoler  for salg inn på min Epla butikk for den som er interessert i dem :)))

Hva synes du om plastblomster ??


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

2 kommentarer:

  1. Til å være plastblomster var de veldig fine!! Ja har vurdert å kjøpe plast selv, er nemmelig en racer på aktiv dødshjelp for planter!! Ikke veldig grønne fingre her i huset.. også har jeg ingen veranda eller lignende.. så får ikke moret meg med ute blomster :)

    God helg :)

    SvarSlett
  2. Oi, har ikke vært på nettshoppen din før, men der var det myyye lekkert :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails