onsdag 29. juni 2011


ja da var jeg kommet et lite stykke ut i ferien min og regnet daler ned... men det er jo helt som det skal være det.... uansett når jeg velger ut min ferie er det når det regner.... hjelpes meg  ha ha...



Jeg har valgt tidlig ferie , mellomferie og sen ferie...regner uansett gitt....  hva jeg gjør feil aner ikke jeg men alle vet jo at når ho Babsy har ferie må ingen andre ta den *fnis*



 Men det er da masse gøy og ta seg til inne også da...strikker litt og syr litt og innreder litt og bare koser meg ...paviljongen er også flittig i bruk... ja for det er jo varmt da selv om det regner litt .... 



Hvordan er det hos deg ? er sommeren kommet enda ?

Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

2 kommentarer:

  1. Jeg har allerede hatt ferie i solen. Nå jobber jeg til oktober, så blir det litt ferie igjen. Det er veldig koselig nå, selv om det regner, her også. Det blir både sying og strikking hos meg...tror jeg tar frem symaskinen om litt

    SvarSlett
  2. Her tittet sommeren innom et par timer i dag. Ja, det var faktisk sol og varmt, men....det varte ikke lenge. Plutselig var sola borte igjen... ;-) Sååå, da er det bare å vente til neste gang den finner det for godt å besøke oss ;-)

    Flotte bilder du har tatt. Herlig med rosa og hvitt.

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails