mandag 4. juli 2011

strikke strikke strikke





 
og enda mer strikke....  skulle nesten tro jeg var med i strikkemaraton her jeg satt .... pinnene går nesten av seg selv om dagene...jeg bobler over av gode ider og siden jeg ryddet på hobbyrommet ene dagen så plumpset jeg over enda mer spennende garn jeg hadde glemt at jeg hadde...wooo hooo



 Mystic stretch garn dere, det er elastisk til tusen og man kan strikke kjoler som sitter helt perfekt på kroppen....  dette skal bli en skikkelig utfordring men du verden så spennende.... har du hørt om dette garnet før ??  jeg kjøpte det for xx antall år seiden da jeg heklet luer og panneband.... så har jeg tydeligvis gjemt det så godt at jeg har glemt det...helt til nå .....



 hvitt og isblått.... strikke strikke strikke.....  må bare se det ferdige resultatet ...klarer ikke vente...jeg er eett og slett håpløs  .....     *ler litt av meg selv*



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Blir spennend å se hva det blir til slutt! Strikking er hærlig både sommer og vinter:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails