søndag 17. juli 2011

sommer og båt tur

ENDELIG kom sommeren til den lille bygda vår,  og stor var gleden da broderen og familien inviterte til båt tur den ene dagen da solen strålte fra nesten skyfri himmel :)))




vi pakket med oss griller .... masse god mat ....  badeutstyr .... og alt man trenger for en hel dag på en holme uti fjorden :))  Min herlige svigerinne Kate måtte jo tulle seg litt i kamera da vet du ...  og broderen var jo søt der han bedyret at frisk sjøluft var flott.... ehhh ....  hva du har i hånden da bror ..... *ler*


 og minsten Patrick storkoste seg i baugen på båten, og joda , det hører vel med til historien at det eneste jeg glemte var redningsvesten ..hmmm ....  godt at snille Camilla min kom med med den i all hast da :))) ..... stresset husmor ... hvem jeg *ler*  


 hmmm, så var det jo den berømte bade dressen til Patrick da, jeg sier den er for liten men både broderen og Patrick selv sier neida... den er helt fin den ...de skal være så trange.. hmmm, derfor han løftete hele gutten da den skulle på ...ha ha ha .... men til neste år blir den nok en ny ja ....




 min søte tantejente Karoline og Patrick er jevngamle så de koste seg godt på turen :)))


 broderen fant en holme uti der som han kalte for krabbe holmen...hmmm, jeg aldri vært der før men du verden så flott der var .....  nydelig ...rett og slett ....




 og Babsy mannen Zanny og Tante jenta Karoline fanger krabber i skjæra og koser deg :))


 Babsy mannen og broderen griller god mat til oss ..... pølser og grillribber og koteletter og og og.... vi måtte nesten tvinge mat på de andre som var der også .... si meg,  hvorfor er det slik at når man griller så blir det så ufattelig masse ??? 


 og bading ble det også .... jeg var ikke første mann uti .... det ble nok broderen ...men uti for vi hele gjengen.... første gang jeg bader i år og jaggu gjorde det godt .. ikke var det kaldt heller...helt sant !!!



ja dette var gøy....
dette ga virkelig  mersmak ... håper det kommer flere soldager i sommer :)))



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails