mandag 18. juli 2011

gamle gamle dager

mamma kom plutselig hjem til meg en dag og hadde fått med seg fotografier av slekten vår.....og da mener jeg den gamle slekten....du verden så spennende det var .... på dette bildet er det min  mormor og hennes søstrer som er avbildet..... min mormor i midten .....


 på dette bildet under her derimot er det den damen bakerst med hvit hatt/lue som er moren til min mormor ..... og damen til venstre med svart kjole er hennes mor igjen ...wooo hoo ... det blir altså min oldemor i hvit hatt og min tipp oldemor i svart kjole....  er det ikke spennende dere.... og ha bilder så lagt tilbake i slekten :)))


og enda større var gleden da min mor kom med de tre søte gamle putevarene til meg, de stammer fra denne slakta og de er skikkelig gamle..... nesten så jeg ikke tør bruke dem :))) 


 glemte og spør min mor hva de søte monogrammene står for..... det må jeg huske og spør henne om neste gang ....



 se de herlige store blondekantene...ohhh...tror jeg skal kopiere dem og prøve og lage noen like.... ja for da blir de litt nyere og jeg tør og ha dem fremme liksom...disse gamle originale er jeg redd for :)))



Har du også slike gamle minner i hjemmet ditt ??? 



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Så herlig å se disse bildene og gamle broderte nakkeputer. Gjett om jeg har mange gamle bilder og sengetøy...Love them!

    SvarSlett
  2. Ser no kven Patrick og Alexander slekter på ja. Dei var utruleg lik din mormor. :)

    Eg har nokre sånne gamle bilete eg også.
    Kunne godt tenkt meg sånne gamle puter ja, men har berre mellomverkene igjen eg. Putene var rett og slett i for dårleg stand til å ta vare på.

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder. :)
    jeg har mange gamle bilder fra slekten, og en del møbler og ting.
    Utrolig kjekt å ha. :) :)
    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails