tirsdag 5. juli 2011

late dager

ja jeg later meg virkelig om dagene enda jeg, grubler litt på om jeg muligens skulle ta med mann og barn i bilen og emigrere til Tyskland eller Frankrike noen uker.... ja for det er jo der sommeren er....  ikke tar det så alt for lang til og bile nedover heller.... og enda bedre det kunne jo hende jeg ramlet over et kjempespennende marked der nede også .....  ohhh, nå tar fantasien min helt av her....


 Kunne virkelig tenkt meg en hytte i Frankrike jeg eller helt syd i Tyskland.... en hytte som jeg kunne bo i hele sommeren .... tenk så herlig det hadde vært da dere.... men tilbake til realitetene.... sukk .... man kan jo ikke bare emigrere heller da... ..for man har da kun tre ukers ferie vet jeg , og til nå har jeg brukt opp ca en og en halv av dem ........ men jeg liker og drømme om det,  for når jeg vinner i lotto om ikke så lenge så gjør jeg helt sikkert alvor av det.... så det så :)))


 og da mine venner skal jeg invitere hver og en av dere på skikkelig hageparty i strålende sol .....i syd Frankrike :)))



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

1 kommentar:

  1. Åååh, ja - jeg kommer lett på hageparty!!!
    Men først kan jo du komme til Lofoten, for her har vi også sommer....
    Men hyssssssssss - ikke si det for høyt, for da skremmer du den bort ;)

    *Varme klemmer fra det varme nord* Hihihi...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails