onsdag 20. juli 2011

I love Ebay


ja nå plumpset jeg plutselig over en bra deal der igjen..... og enda flere er allerede på vei til meg her i Norge....wooo hooo .....   denne gangen var det en dame som ville selge hele sitt lot med gamle blonder for den nette sum av nok : 75,-    at det ble ca 250,- med frakten gjør heller ikke noen ting....bare se på bildene under så forstår du at jeg jubler.... dette kaller jeg for et kupp vet jeg :))))




 at jeg har blondemani er jo en sak .....og at jeg skulle slanke inn på blonde lageret mitt .... hmmm,  men  når det dukker opp SÅ masse blonder  til den vanvittige billige peisen der, ja da bare må jeg hoppe på vet jeg :)))


 nå skal det lages dill og dall her i huset .... har planene klare allerede .... 

Handler du også på Ebay ??


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy

3 kommentarer:

  1. så mye fint.. Ebay er genialt:)
    kan tenke meg det skal lages mye da:)
    Kos deg med deg.
    Moro å lese bloggen din:)

    SvarSlett
  2. Oi, så mye fin blonder. Der gjorde du et kupp.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Etg fantastisk godt kjøp. Mye fint her.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails