lørdag 23. juli 2011

hobbyrommet mitt

Det finnes et rom i huset MITT som egentlig er en bod.... men det er stort og romslig , så jeg ville ha det til hobbyrom.... det eneste problemet er at det var umalt... altså trehvitt .... og siden det er MITT hus og JEG ikke trives med trehvite vegger, så valgte JEG og male det hvitt !!  Det er det som er så koselig og ha sin egen bolig.... man kan gjøre som man vil uten og måtte spørre noen om løyve til det :)))

Her fantes det en hvit skap innredning som gjorde rommet helt perfekt til MITT  formål , så her var det egentlig bare og gi både veggene og skapene et strøk med halvblank hvitmaling og feste på noen flotte nye knotter på dørene og vips....et nytt og perfekt hobbyrom som passer til meg og min innredning :))))

Jeg skal også lage flotte nostalgiske bilder inni dørene for og gi det er litt mer spennende utseende på de ellers så kjedelige dørene .....
 ... men ...se hvor flott det ble ...  på bildet har jeg ikke festet de nye nostalgiske knottene enda.... så her er det bare en skrue som handtak ... men bilder av dørene med de nye flotte knottene kommer :)))


Den gamle veggseksjonen her malte jeg også hvit .....  den var fra før av en mørk farge som JEG ikke liker .... hmm, nå lurer du vel på hvorfor jeg skriver store bokstaver på mine og mitt ??? well, mulig det har med og gjøre at noen ikke skal bli så hårsåre når jeg blogger om MINE ting og MITT interiør og om hvordan JEG liker og ha det i MITT hus .... altså ikke noe vondt ment til noen  ... bare MINE egne meninger i MIN egen blogg  ... bare sånn :))



 Folk kan ha det innredet som de vil i sine egnen hjem , og siden det er så flott ytringsfrihet i Norge så koser jeg meg og blogger på MIN blogg om hvordan JEG liker og ha det i MITT hjem ....  men dermed er det ikke sagt at jeg ikke liker de som har huset sitt innredet i trehvitt eller i mørke ting og tang... det er flott det også ... hos dem ..... jeg har selv tidlig på 90 tallet hatt huset mitt både mørkt og trehvitt men jeg ble rett og slett lei av det , og dermed gir det meg gåsehud og se trehvitt i MITT EGET hus den dag i dag !! ..... 

Dørene under her har jeg også byttet knotter på, der er det nå blanke flotte glassknotter... bilder kommer :)))





Så nå min venn kan du se at selv de mørkeste rom kan bli som nye med bare en liten skvett maling og noen nye knotter..... dermed ble denne boden til det flotteste hobbyrommet som passet helt perfekt til MITT behov :))) Tom. tallerkenhyllen som jeg kjøpte for en billig penge på loppis for en tid tilbake, som i utgangspunktet var i en grusom blåfarge malte jeg nå hvit og da passet den perfekt til min Tildabok samling :)))



Så et lite dikt jeg vil dele med dere alle sammen :
Å være sterk er ikke
å løpe raskest, å hoppe lengst eller løfte tyngst.
Å være sterk er ikke alltid å vinne alltid å ha rett
......eller alltid å vite best
Nei, for å være sterk er å se lyset når det er som mørkest,
slåss for noe man tror på, selv om man ikke har flere krefter igjen ...
og det og se sannheten i øynene selv om den er hard og svelge ….


Ha en flotters dag alle sammen



3 kommentarer:

  1. Helt fantastisk rom! Håper at jeg får et sånt en dag :-)

    SvarSlett
  2. fint hobby rom,her tenker jeg du koser deg:)


    Varm klem fra Linda:)

    SvarSlett
  3. Så fint hobbyrom DU har :)))) Tipper du får mange fine timer der utover høsten og vinteren :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails