lørdag 2. juli 2011

Artig kurv

det fant jeg på Nille den ene dagen, jeg såg den og sa til min datter ( som jobber der ) at denne ville bli fin i fronten av huset mitt med herlige henge planter oppi.... ja vet du jeg såg det for meg jeg .... hva hører man da : mammaaaaa.... det er jo en aviskurv.... hmmm, nett som om jeg ikke såg det.... *puff-puff*



 for skal skyld så tok jeg den opp på stuen da og nå sliter jeg med og like den....hmmm, jeg tror jeg vil ha den ute anyway jeg ... den har jo fungert som bladkurv i over en uke nå ....



 Hva mener du .... bladkurv eller blomststativ med henge planter ippi `???



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy



4 kommentarer:

  1. Den kan fint fungere med blomster i den, ikke alt man ser må brukes til det formålet det opprinnelig er tiltenkt. Synes du skal prøve og se om du liker det jeg:) Kan alltids bli aviskurver igjen..
    Nora

    SvarSlett
  2. Tror den kan bli kjempefin med blomster i :) Det står jo ikke aviser skrevet på den! :)

    SvarSlett
  3. Hei! Tenk så fine dem blir med blomster i Jeg haar selv noen gamle sykkelkorger som jeg bruker til det.Fint når dem henger med hengeblomster oppi

    SvarSlett
  4. Putt blomster i den! Me finere enn bladholder! Syns ikkje det sto aviser skrive på den akkurat :)

    ta den ut og bruk den til det du vil :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails