onsdag 13. juli 2011

Cubus negler



skulle til byen og besøke datteren min i forrige uke, ja for hun har nå blitt by jente og har flyttet til Haugesund... og siden man var invitert på party og skulle ut senere på kvelden måte man jo pynte seg litt.... og da bør man jo ha flotte negler ikke sant vel .... og plastnegler ...det skulle være helt supert sa de....  derfor gjør nam som det står på pakningen og pusser ned de originale neglene og drar ned neglebandet for og klargjøre seg til og lime dem på .... ok ...ferdig..... 



 så kan man velge om man vil ha negler med eller uten dekor ... hmm, valgte med dekor jeg da.... så var det bare og ta litt lim på neglene og  litt på neglene og trykke dem godt ned på neglen.... hmmm .. joda....  det gikk fint det....og vet du .... det gikk like fint og faktisk helge fast i den neglen man nettopp hadde hengt på seg også gitt..... tommelen på venstre hånden hang gadd fast i lillefingeren på høyre hånd....ehhh ....  limte jeg meg fast i meg selv nå liksom ....  ja ja , der hang man da.... litt rukling og stressing så kom man da løs og viste at joda...bare  ni negler til nå så er man klar......  trykker på en ny og joda...der hang man fast igjen...asj ... møkka negler.....for ta et lite papir mellom neste gang..... trodde jeg var smart jeg da.....for hva skjer....herlighet....da henger både jeg og papiret fast .... MØKKA NEGLER !!!!


LANGT om lenge så fikk jeg dem da på meg .... og joda  de ble flotte de.... men aldri om jeg skal gjøre dette igjen.....for det og få dem av deg dagen etter var en HELT annen og om ikke verre så like gal historie gitt..... ohh my .... det kan gjerne være flott .... men dette gjør IKKE Babsy igjen nei .....NOT !!!



Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy 

2 kommentarer:

  1. De falske neglene var nydelige på,men skjønner hva du mener med at du aldrig kommer til å ta på slike igjen,hehe...
    Jeg hadde på slike når jeg giftet meg i fjor,jeg gikk derimot til ei dame som driver med slik neglepynt...Men det funker jo på samme viset når de skulle av da,slet litt med det kan du si;)
    Var ikke noe pesielt gøy med falske negler for ei som liker å grave i jorda slik som meg,men neglene var jo nydelige på da.
    Ha en flottings kveld!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  2. He he, morsomt innlegg:)
    Syns de var helt rå jeg...kanskje jeg skal prøve slike, jobber mye i hagen, så dette hadde vert noe, men lurer på hvor lenge de hadde sett så fiiine ut:)
    Ha en fin torsdag, klem Hanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails