onsdag 27. juli 2011

Minnestund

I dag ville jeg dele noen bilder fra den utrolig vakre minnestunden vi hadde på Husnes  Mandag,  klokken 18.00 ... samlingen var på Torgplassen her nede på storsenteret.... det både varmet og gledet at så mange som over 1000 store og små møtte frem til minnestunden her i den lille bygda våres.... Det ble holdt en fantastisk flott tale av Lederen i Kvinnherad AP, Arve Opsanger ... 


Terroren sitt mål er å skremme oss, men vi må bruke disse forferdelige hendelsene til å slå ring om demokratiet og verdiene våre, sa Opsanger....



Etter minnestunden gikk det rose / fakkeltog ned til kirken der enda fler tente ned lys og blomster langs hele muren på kirkegården ...  det var så utrolig vakkert og medmenneskelig , rett og slett noe av det vakreste jeg har sett ... der var både store og små ... ung som gammel ... sammen i kjærlighet.... sammen for fred... hat var ikke plass til i noens hjerter... bare kjærlighet og medmenneskelighet....  
Amor vincit omnia !!!!

















Amor Vincit Omnia



Klem fra Babsy







3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder fra en verdig markering!
    Vi løfter alle våre roser nå!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte bilder. Ser ut som dere har hatt en flott minnemarkering. Her jeg bor skal vi ha fakkeltog på fredag.. Gruer meg litt, men det blir nok godt. Samholdet er stort i disse dager :) Ønsker deg en fin dag, klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder! Alle disse flotte minnesmarkeringene Norge rundt rører meg veldig, jeg er stolt av å ære norsk!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails