fredag 29. juli 2011


I dag har jeg virkelig klart og få gjort en del .... har snudd om overalt og fått vasket skikkelig godt igjennom hele huset ... puhh.. stort hus betyr mye arbeid gitt .... både ute og inne ..... men jeg liker det .. jeg liker og vaske litt hver dag så jeg får den gode  nyvaskede lukten  til og bre seg gjennom hele huset ....  og så når kvelden kommer bare slenge beina godt oppi sofaen med det nyeste interiørmagasinet og bare nyte freden som senker seg i huset ..... deilig .......


 Jeg er en person som liker og forandre litt på interiør og innredning ofte .... jeg blir rett og slett kvalt av og ha det på samme måte hele tiden....  så ære være dem som klarer det .... jeg har forsøkt men kommer til at jeg må forandre litt både her og der nesten hver uke ....  blir lett for kjedelig for meg ellers....



Det trenger ikke være de stor forandringene men bare litt, som at to planter bytter plass eller at en ny pute eller pledd blir lagt inn .....  store ting lar jeg som regel stå .... ha ha ha , nå måtte jeg le litt av meg slev her jeg satt ... ..... for der skrønte jeg litt gitt ..... jeg har nemlig en tendens til og flytte rundt på dem også ...men ikke hver uke  hvertfall .... mulig en gang i året....eller to ....  *ler*  



hmmm,  ser du den trehvite gulvlisten under bordet der..... den skal jeg male hvit snarest mulig..... har irritert meg over den i lang tid..... og nå såg jeg den selv godt på bildet her ...grrr ..... hvitt i taket og trehvitt på gulvet går da ikke an vet jeg ......  ok ....snakkes..... da for jeg ned for og kjøpe inn mer maling..... igjen.......


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


2 kommentarer:

  1. Har det koselig i heimen din du:)
    Eg må og flytte på ting, ofte har det vore dei tunge tinga og...skap og veggseksjon og sånt;) Men siste åra er det trekvite dører, vinduskarmar og lister...som har blitt forvandla til lyst og fint!
    Men du....viss golvlistene er ganske like golvet, så kan er det greit liksom...men er dei veldig ulike...så mal kvitt;)

    WV

    SvarSlett
  2. Herlige bilder. Eg liker også å flytte rundt på ting, ordne og styre på. Fredag var eg ein snartur innom Baronessa. Eg er innom med jevne mellomrom...kjempefin butikk. Ha ei god helg. Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails