onsdag 6. juli 2011

mitt første jordbær


ja jeg plantet noen jordbærplanter i fjor, og her kan jeg nå nyte årets og mitt første hjemmedyrkede jordbær....  og i dag fant jeg det aller første ferdige bæret....rødt og fint... og mmmm ...


og det skal virkelig nytes.... første biten ... vurderer ... det er skikkelig saftig og søtt og godt og bare mitt !!!!


 andre biten, hjelpes meg dette var godt ....  smaker skikkelig på det .... sommer og sol og jordbær i egen hage.....  dette kan fort bli en vane----



 tredje biten og nå er jeg hektet....  ferske jordbær kan overhode ikke måle seg med jordbær fra butikken....aldri i livet.....   nest siste biten i munnen og herlighet ....  ren nytelse.....




og der var det ferdig.... sukk ... der forsvant siste biten og jammen forsvant ikke sommeren bak en sky også .....  men det var godt så lenge det varte da..... 



 Jordbær  +  sommer  =  SANT !!!

Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Heldiggris :)
    Trur ikkje våre rekk å bli røde i dette været...
    God kveld! Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Åh, så deilig med egne jordbærbusker! Har ikke prøvd meg på det, men alt annet jeg har plantet har frosset ihel såh ;)

    SvarSlett
  3. Heldige deg:) NYT ALLE DINE JORDBÆR. De er absolutt mine favorittbær også:)

    SvarSlett
  4. Hehehe så morsomt innlegg :D Kan tenke meg et er godt! Er det vanskelig å dyrke de frem? Er det mye jobb? Har hatt lyst til å prøve det selv! :D

    Nyt jordbærene dine, og goood sommer!! :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails