onsdag 17. februar 2010



Til bords ... ja den fant jeg  plutselig ut at var en kjempeflott butikk du,det ble en skikkelig aha opplevelse for meg her i forrige uken, *ler litt av meg selv her jeg sitter*Den har jo vært her i godt over  1 år nå da og jeg går forbi den nesten hver dag også ...men jeg tror jeg har vært innom den max  tre - fire ganger, på hele dette året som er gått, flaut egentlig.

Joda, de stiller ofte ut noen "lokketilbud" på utsiden der  - flott og trimelig sier de da.. hmmm,
well, det har til nå ikke klart og fange min oppmerksomhet hvertfall.... ikke før nå ... i forrige uken !
Du verden, der var jeg så utrolig mye fott der inne at jeg  nesten ble skamfull på meg selv for at jeg ikke hadde vært innom der tidligere og ikke minst vært innom der MYE oftere...

 Se på dette nydelige settet med de flotte blå markblomstene på , og de flotte coffe og tea krukkene...

 


 For ikke og snakke om de nydelige glassene med flotte krystall utskjæringer på,
dette liker jeg vet du og når de dekorerer med rosa ja da er jeg solgt - enkelt og greit.


Og dekke til hvitt og dekorere med to søte nyperoser er det enkleste jeg har sett, men du verden så fint det gjorde seg, ja denne ideen adopterer jeg med en gang rosene spretter i hagen min til våren.


Og jeg som rett og slett elsker hvitt og isblått/turkis sammen da.... sukk ...

 


 og sist men ikke minst, hvem lar seg ikke sjarmere av disse søte 1 klasse fatene og koppene?
Se på dem da.... utrolig søte ... Disse her bare jeg ha.
Tenk og dekke til  for eks. barenbarnet når hun kommer på besøk med et så yndig sett da dere ?

 


Så tar jeg med et fint bilde av det gammeldagse rose treet mitt, det er bare så nydelig fint når det blomster ...sukk... drømmer meg skikkelig langt vekk fra snø og is når jeg ser på det bildet... sukk ...
ja jeg gleder meg sånn til sommeren til det skal blomster igjen at jeg nesten ikke kan vente,
snøen var utrolig fin den ...vi rett og slett elsker snø ... men det var bare de to først månedene .... eller ?




Tant mon ami - à prendre soin de soi


3 kommentarer:

  1. No får eg lagt inn kommentar ja.

    GreteR

    SvarSlett
  2. De koppene og skålene har jeg! Tror det er 4 forskjellige billedmønster i den serien! Jeg flyttet hjem fra København og stoppet i en liten by i Jylland og kom over dem og bare måtte ha dem! Har vært en stor fan av Poul Pava siden jeg var 15 så det var moro å finne det settet. Det beste av alt er at typen digger Poul Pava også! :)) ha en fin onsdag! :))

    SvarSlett
  3. Hei!
    Tusen hjertelig takk for det kjempekoselige besøket i bloggen min. Slike kommentarer varmer skikkelig og inspirerer. Taaaakk!
    Så til din blogg. Nå har jeg vært her inne i en halvtime tror jeg. Så mye fint da. Så mye som jeg er enig i og flotte bilder og masse inspirasjon. Det gamle spisestuebordet ditt er nesten makent med mitt, og bordet har samme dekor som salongbordet mitt. Arti.=)
    og så nettsiden du fortalt e om. kjære vene så mye fint da. Snakk om fristelser i lange baner. Kunne ønske vi hadde litt mere varierte utvalg her og.
    turkis og isblå er en av mine favoritt farger også. og jeg ser du skifter stil farvemessig sett, slik driver jeg og på. Kjekt å sette bort og finne frem igjen alt ettersom humør og årstid vil det.
    jeg kommer igjen til deg vet du. Som du sa til meg. Her var det koselig=))

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails