fredag 12. februar 2010

I går kom det siste nummeret av Lev Landlig - det er mitt favoritt magasin, ikke til og komme ifra det nei.
Her henter jeg mye inspirasjon og jeg får mange gode ideer jeg gledelig setter frem i dagen.

Som du sikkert også ser på bildet, så holder jeg også på og strikke meg en Baggy lue.
Ja jeg må jo det for jammen meg er det kaldt for tiden - klart jeg kunne ha kjøpt meg en på butikken,
men jeg er nå en gang slik at man kjøper ikke det man kan lage selv.



Jeg får forresten en del spørsmål både på mail og i privatlivet om hva jeg egentlig kan lage.
Hmm, jeg må nesten gruble litt på det før jeg svarer .... hva kan jeg lage..
well..  jeg lager vel egentlig alt det jeg har lyst på, har eget hobbyrom som nesten bugner over.

Jeg har bla. annet laget flotte dåpskjoler til både gudbarn og barnebarn og også til mine egne barn.
beklager at dette er et skikkelig dårlig bilde, men du vet ... har ikke skikkelig kamera enda *sukk*



Til denne kjolen som var til mitt første barnebarn Nina Alexandra,
så valgte jeg og bruke dette nydelige Engelsk blonde stoffet i hvitt utenpå den,
og så valgte jeg dus rosa Engelsk blonde inni den som for , ja ikke at en såg det så godt da,
 men siden denne var til barnebarnet så måtte den jo være litt mer exclusiv da vet du ;o)





 
Jeg lager duker om jeg skulle ha lyst på det, her er det bilde av en rund liten nostalgisk duk,
som jeg bare måtte ha på det ene lille hjørne bordet mitt.




Joda jeg kan finne på og hekle meg en duk også om jeg skulle få lyst på det.
her har jeg heklet en rosa duk, jeg har dessverre ikke bilder av alt jeg egentlig lager,
 men får vel lære meg og ta bilder av det jeg produserer fremover nå da.



Jeg hadde en periode hvor jeg laget mye Tilda produkter da.
Her en den ene påske kaninen - Tilda er egentlig veldig lette og raske og lage ,
siden en bruker Lin stoffer når en lager dem, Lin er et fast og godt stoff og jobbe med.





Knapper fungerer flott som hjul på den lille anden den holder på....




Jeg lager masse lavendel kremmerhus og hjerter og poser og ja... i det hele tatt...

Det er også veldig lett, legger gjerne ut hvordan en lager det om noen ville ønske det,
du trenger litt Lin stoff - strykemerker ( husk og speilvende skriften på strykemerkene ) og selvsagt lavendel.

Lin stoffer kan du kjøpe på eksStoff og Stil



Lavendel i poser kan du kjøpe hos for eks. Annas Rom



De blir skikkelig flotte som dekorasjon i huset ja,
men du verden så godt det lukter når du henger opp slike lavendel hjerter rundtomkring.




Tant mon ami - à prendre soin de soi






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails