fredag 12. februar 2010

en helt vanlig dag

Hei på deg , ja hadde jeg meg en aldri så liten surfetur på nettet i dag også.
Jeg bare måtte ha noe og gjøre på, mens jeg venter på at det første strøket med hvitmaling,
 skal tørke på salongbordet mitt ... ja og hjørnebordet.


Du vet jeg hadde for noe år siden, kjøpt meg slike mørke bord,
 som jeg syntes passet fint inn i settingen min som ikke var helt hvit på den tiden.
Men nå har jeg altså sett litt rundtomkring på nettet ,
og kommet frem til at det gjør seg mye finere med hvite bord, til den stilen jeg har lagt meg på.

her legger jeg inn et bilde av hvordan det har sett ut frem til nå, hmmm , ikke særlig flott nei ...
så kommer det selvsagt inn bilder av hvordan det ble når bordene er ferdig malte.



og mens jeg satt her og surfet så kom jeg forresten over en utrolig flott nettbutikk,
der bør du ta turen innom en gang du har tid til overs,  Spode heter den.



Alle som kjenner meg vet jo at er noe isblått eller bare lyseblått,
og særlig da med hvite prikker ja da blir jeg helt tussete.

Denne flotte bollen falt jeg nå helt pladask for og den kostet -  £30.00


og dette kruset ... ja det passer utrolig flott ute i paviljongen min til sommeren,
kjenner jo at jeg får jo sommerstemning bare av og se dem her jo...
lekkert - rett og slett lekkert .. til prisen av £ 24.00

og joda ..de hadde selvsagt hele serien i Blue Italian også ....
jo vist er det utrolig kostbart, men det må jo være lov og bare nyyyyte noe av og til også...

Jeg rett og slett ELSKER dette designet, for ikke og snakke om den flotte hyllen da.

Spode Blue Italiensk er et av Spode klassiske mønstre. Perfekt innrammet av det 18. århundre kinesiske grensen, krever det sentrale åstedet for klassiske ruiner etter midten av det 17. århundre blekk og vask tegningen, fremdeles den mest kyndig hånd gravering å lage sin følelse av plass og atmosfære.

                


Så vil jeg også få ønsket alle dere en riktig så flott helg videre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails