fredag 12. februar 2010

Nye stoler før og etter etter maling

TA DAA ..... trommevirvel  ...... da ble jeg endelig ferdig ...

Da hadde jeg endelig fått malt ferdig med hele tre strøk med halvblank lady maling,
og trukket om alle setene på de nye/gamle spisestue stolene som jeg byttet til meg her ene dagen.
og du verden så flotte de ble ... det er nesten så jeg ble imponert over meg selv her jo ...

Husker du før bildet av dem ?? HVEM kunne liksom se potensialet i disse gamle stolene liksom ??
well ... det gjorde jeg , fikk bilde av den hvite med stripete trekk inni hodet og dermed ble det sånn..



SE hvor flotte det ble da - en skulle jo ikke tro at det var de samme stolene heller ...



Joda vet jo det at bildene mine kunne vært mye bedre men som jeg har sagt tidligere,
 så har jeg enda ikke fått investert i drømmekamera mitt som da alle sammen vet at er et Canon EOS 450D.
Så inntil da må en nok leve med halvdårlige bilder fra mitt nåværende Canon ixus kamera... sukk ....
              




Likte dem bare SÅ godt disse stolene nå .... trall la laaa laaaaa ...
bare synd egentlig, at det bare var 4 av dem og ikke 6 eller 8 liksom...
så nå blir det og tråle alle steder for og prøve og finne like...  eller hvertfall noen som ligner litt på den...
det gøye med denne stilen her er jo at en kan blande litt av alt og allikevel får det til og se fint ut.


Tror vel egentlig at jeg vil trenge 8 stoler siden uttrekksplaten i bordet er så stor ...
hmmm ... hvor er neste loppis liksom...det bør jeg jo finne ut v for tålmodighet og vente...
ja det skal jeg være førstemann til og skrive opp at jeg ikke har hvertfall.... *ler*






og så vet du ... mirakler skjer fortsatt .... jeg fikk et i fanget i dag ....
Jeg blogget jo det herlige settet fra Kremmerhuset  ene dagen som jeg kjøpte fra en nettvenn,
det var det en bekjent herifra bygden som hadde fått med seg
og dermed lyste ut på facebook at joda slike hadde hun et sted og fant hun dem
 så skulle jeg få dem av henne.... fikk jo sjokk jeg... få dem ???

og dermed dukket mannen hennes opp på jobben min i dag, med disse 12 nydelig flotte krydderkrukkene ... Disse var til deg fra Anne Sissel sa han og overleverte en fine rød boks til meg !!!

Jeg ble så sjokkert at jeg ikke engang husker om jeg takket pent nok for dem ...
ikke bare skulle jeg få dem av henne i gave siden hun ikke lenger brukte dem,
men jammen kom de ferdig pakket og levert på jobben i en flott rød eske også ....
er helt sjokkert jeg ... hva har jeg gjort for og fortjene det liksom ....




SE hvor flotte de var .... de skal hver og en fylles med forskjellige gode krydder smaker,
 det har vi alltid har litt for masse av siden mannen min får endel fra hjemlandet sitt ...

Så TUSEN TUSEN takk igjen, Anne Sissel :o)




Da nærmer vi oss raskt morsdag og fastelavn og jaggu var det ikke valentinsdag også på søndag ....
men du vet jo hva de sier ... alle gode ting er tre så da gjenstår det jo bare og se da...

Hvite og rosa tulipaner blir det nok hamstret inn av her i huset, ( jeg elsker hvite og rosa tulipaner )
det er så utrolig fint og blande dem i en bukett synes jeg ...





Hvitt hvitt og enda mer hvitt... joda jeg rett og slett ELSKER hvitt !!!!
Her er noen inspirasjonsbilder du kan kose deg med.... det ER jo fint med hvitt da synes du ikke det ??








Nydelig inspirasjonsbilder fra Countryhouse





2 kommentarer:

  1. Hei, så koselig blogg du har. Stolene ble veldig fine.
    Tusen takk for hyggelig hilsen. Legger deg til lista mi.
    Ha en strålende helg.
    klem Kristin

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Snakk om forandring, stolene ble kjempefine!
    Ja med hvitmaling kan vi trylle:)
    Heldiggris som fikk de nydelige krukkene:)
    Ønsker deg en flott helg,klem Hanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails