fredag 12. februar 2010

En solfull dag

Enda en nydelig og solfull dag her på Husnes,
kaldt med all den snøen men du verden så friskt og godt det er ute nå.

Det gjorde seg godt med en glassklokke over de stakkars forfryste plantene.

Nesten så det er en skam og sitte her inne og prøve og blogge litt,
men jeg klarte ikke holde meg unna i dag heller nei ..

Jeg var og rotet rundt og kom over disse flotte gamle bildene,
de tror jeg virkelig at jeg skal lage noen flotte store strykemerker av,
så kan jeg lage meg noen fine nye sofaputer eller poser .... ohhh ... gleder meg allerede,
men du vet ... printeren var jo selvsagt tom for farge, Guri meg ... så typisk ...
 og nede på jobben hadde vi ikke fått inn akkurat de fargene jeg skulle ha.... sukk ....
får vel vente noen dager til da.... men ikke at jeg er tålmodigheten selv da*dåne*

Bildene har jeg lånt fra den flotte siden til Den salige lavendel
der er så utrolig mye fint og det er absolutt verd et besøk til henne :o)

Men bildene skal dere får se vet du ... var de ikke bare nydelig flotte ?
Tror ikke du også at de vil gjøre seg utrolig godt som trykk på en pute eller pose eller noe ?


Det at de var slitte og gamle gjorde det hele bare enda mer perfekt synes jeg....
jeg liker faktisk veldig godt at gamle ting har en ekte patina over seg.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg! Ser at du likte bildene mine, det var koselig!! Bildene ser slitte og gamle ut fordi de er lagt oppå slitte bakgrunner jeg har laget meg i Photoshop. Jeg liker også den ekstra gamle og shabby effekten det gir. Kan jo nesten aldri bli FOR gammelt?!Hadde vært supergøy å se det hvis du har laget noe spennende av disse bildene:)
    (PS! Til opplysning er bildene under "Kreativ lisens", du har sikkert ikke sett det, og det må linkes til bloggen min når man bruker bildene på egen blogg/nettside.Titt på bloggen min hvis du lurer.Det er så mange som leter etter denne type bilder til egne kunstprosjekter, at jeg ønsker at så mange som mulig skal finne dem. Derfor denne linke-regelen.) Ønsker deg en fin dag og håper solen skinner hos deg også!!

    SvarSlett
  2. Ohh, du verden ( flau ) selvsagt skal det ligge link til dine sider, jeg pleier da altid og legge link til sidenen jeg "låner" bilder fra - jeg beklager SÅ mye at det ble glemt i farten her , jeg har orndet det nå, skulle da bare mangle min venn ... STOR klem fra Babsy

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails